دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی ذره بین

متن آهنگ ذره بین محسن چاوشی

تکون نخور نشونه ی تفنگ های نقره داغ
تکون نخور پرنده ی افتاده توی باتلاق
تویی که تو نقابتم دوباره صورتک زدی
چجوری بوسه میزنی به زخمی که نمک زدی
تو باغ گل نبودی نه نگو گلاب کردنت
تو مار بودی با عصا یه شب طناب کردنت
محاله اعتنا کنم به وعده های مبهمت
منی که مطمئن شدم شفا نمیده مرهمت
چرا فرار میکنی به سمت سنگرای نو
به کی قراره لو بدی عقب کشیدن منو
اگه همین چراغی که زدن شکستنش تویی
اگه همین خرابه که به توپ بستنش تویی
خبر بده به آفتاب همون که گفته بئد شد
به زیر ذره بین عشق یکی نشست و دود شد
بگو به اون لجن خورا که آبمون عوض شده
بگو یه سطل گریه کرد ماهی آب پز شده
بگو به اون لجن خورا که آبمون عوض شده
بگو یه سطل گریه کرد ماهی آب پز شده

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: جمعه 8 دی 1402برچسب:ذره بینDownload , Mohsen Chavoshi zarre bin, Music , , آهنگ , آهنگ, آهنگ Mohsen Chavoshi , آهنگ جدید , آهنگ ذره بین, آهنگ محسن چاوشی , شعر/ آهنگسازی : محسن چاوشی / تنظیم , دانلود , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ پاییز , دانلود ,آهنگ Mohsen Chavoshi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ ذره بین دانلود آهنگ محسن چاوشی ذره بین, متن آهنگ , متن ترانه ذره بین, محسن چاوشی ,عاشقانه,موزیک , , zarre bin ,chavoshi,for you ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM